Verzenden en Retouren
Voorraad en levering
Hoewel onze webshop met de grootst mogelijke zorg is samengesteld kan het voorkomen dat een product toch niet of niet direct leverbaar is. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op. U krijgt dan de volgende mogelijkheden om uit te kiezen:
- We wachten tot dat het door u gekochte product weer op voorraad is en verzenden het dan direct.
- U ziet van de koop af, in dat geval krijgt u eventueel verrichte betalingen inclusief verzendkosten binnen 24 uur teruggestort.
Verzending van uw pakket
Pakketten worden over het algemeen binnen 1 week na ontvangst van uw betaling verzonden via brievenbuspost of pakketpost. Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering.
Retouren
Party-Pack levert uitsluitend gepersonaliseerde producten en kunnen dan ook niet geretourneerd worden zonder opgave van reden. U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schrijffouten, aanleveren van foutief beeldmateriaal of van te lage kwaliteit.
Bent u niet tevreden over het eindresultaat van het drukwerk? Neem dan contact op met Party-Pack door een mail te sturen naar info@party-pack.nl onder vermelding van uw ordernummer. Wij nemen dan binnen een werkdag contact met op.
Klachten procedure
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@party-pack.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.